• 23 mai 2022
  • Noutăți

IERI SI ASTAZI

IERI SI ASTAZI

In anii 1960, sasiurile camioanelor erau foarte robuste si, prin urmare, potrivite pentru sustinerea oricarei caroserii ( basculă , rezervor , betoniera etc.)

Mai nou, cautarea vehiculelor usoare, in vederea imbunatatirii capacitatii acestora, a condus la alegerea cadrelor cu grosimi mai mici, cu necesitatea, in consecinta , ca suprastructura ,,sa colaboreze’’ cu rezistenta cadrului in sine.

Evolutia proiectarii elementelor de legatura dintre rezervor si cadrul vehicului a trecut prin diferite faze in timpul carora, odata cu trecerea timpului  au fost posibile deteriori cand pe partea vehiculului cand pe partea rezervorului.

Anii saptezeci

Anii saptezeci: element “fusta” pentru fixarea cisternei GPL, deteriorata in partea exterioara

Astazi OMSP Macola, respectand Directivele tehnice ale producatorilor de autosasiuri, a realizat un tip de fixare elastica pentru partea anterioara a echipamentului, utilizand poliuretanul cu celule inchise cu caracteristici diferite in functie de sarcinile diverse.

Anii doua mii

Anii doua mii: ancorare cisterna OMSP cu element elastic anterior

O tot mai mare crestere a fiabilitatii in domeniul transportului marfurilor periculoase.

Noutăți

VREI SA AFLI MAI MULTE?