- 23 mai 2022
- Noutăți
In anii 1960, sasiurile camioanelor erau foarte robuste si, prin urmare, potrivite pentru sustinerea oricarei caroserii ( basculă , rezervor , betoniera etc.)
Mai nou, cautarea vehiculelor usoare, in vederea imbunatatirii capacitatii acestora, a condus la alegerea cadrelor cu grosimi mai mici, cu necesitatea, in consecinta , ca suprastructura ,,sa colaboreze’’ cu rezistenta cadrului in sine.
Evolutia proiectarii elementelor de legatura dintre rezervor si cadrul vehicului a trecut prin diferite faze in timpul carora, odata cu trecerea timpului au fost posibile deteriori cand pe partea vehiculului cand pe partea rezervorului.
Anii saptezeci: element “fusta” pentru fixarea cisternei GPL, deteriorata in partea exterioara
Astazi OMSP Macola, respectand Directivele tehnice ale producatorilor de autosasiuri, a realizat un tip de fixare elastica pentru partea anterioara a echipamentului, utilizand poliuretanul cu celule inchise cu caracteristici diferite in functie de sarcinile diverse.
Anii doua mii: ancorare cisterna OMSP cu element elastic anterior
O tot mai mare crestere a fiabilitatii in domeniul transportului marfurilor periculoase.
Noutăți