- 24 februarie 2022
- In Noutăți
Semiremorca pentru trasport GPL cu destinatia Senegal Semirimora GPL OMSP Macola ST59CI4 (ADR) • Capacitate: 59000 litri • Presiune di incercare: 25 bar g • 3 sparge-valuri • Parasolar • Lungime totala: 12925 mm • 3 axe roti duble, sistem de franare cu tambur, suspensii pneumatice • Greutate totala : 42000 kg • Tara: 14420
Lucrarile de proiectare In trecut, cisternele destinate transportului stradal de GPL erau formate dintr-un corp cilindric si doua extremitati (funduri) avand forma semisferica. De curand, autocisternele pentru GPL prezinta funduri semieliptice. Va explicam pe scurt aceasta evolutie. Anterior intrarii in vigoare a Codului ADR ( Acord European pentru transportul stradal al marfurilor periculoase), in cazul
Vehiculele OMSP destinate tarilor africane au la baza standarde de fabricatie diferite fata de cele europene? Societatea noastra construieste vehicule cisterna sigure si de incredere conform normativelor in vigoare pe continente diferite, satisfacand exigentele clientilor nostri. Standardul tehnic utilizat in mod normal pentru activitatile de proiectare este ADR (acordul european pentru transportul stradal al marfurilor
Personalizarea echipamentelor Pentru unele piete, luminile din spate “repetitive” trebuie instalate pe partea superioara a rezervorului in plus fata de cele introduse in mod regulat in partea inferioara a vehiculului, montate in general in bara de protectie antiincastrare. In cazul vehiculului ST564UK asemenea dispozitive, avand functie de lumini de pozitie, lumini de stationare si indicatoare
Semiremorca autoportanta pentru GPL, corp conic cu centru de greutate jos, destinat utilizarii in piata englezeasca. Semiremorca GPL OMSP Macola ST564UK • Capacitate: 56400 litri • Presiune de incercare: 19,79 bar g • 2 sparge valuri • Lungime : 13140 mm • 3 axe cu roata simpla , sistem de franare cu discuri , suspensii
De ce unele cisterne GPL au o protectie parasolara? Cisternele pentru transportul GPL sunt proiectate si contruite conform prevederilor legale in vigoare in tarile in care opereaza . Protectia termica, adesea definita ca protectie parasolara, are ca scop reducerea incalzirii produsului transportat de la razele solare, datorita distantei de cativa centimetri dintre protectia solara si